Cookies
Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om een betere gebruikerservaring te bieden, ons websiteverkeer en onze prestaties te analyseren en voor marketing- en sociale mediadoeleinden (het weergeven van gepersonaliseerde advertenties).
Je kunt je toestemming altijd wijzigen of intrekken op de pagina met ons cookiebeleid.
Service
Prijzen & info
Onze collectie
Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
☆ Kan ik de achterkant van de kaart laten bedrukken?
☆ Wat zijn de voordelen van Studio Hemelsblauw?
☆ Ik weet niet of het een jongetje of een meisje wordt, kan ik meerdere geboortekaartjes maken?
☆ Kan ik ook andere lettertypes kiezen?
☆ Ik heb zelf een leuke (clip-art) afbeelding gevonden. Kan ik die gebruiken?
☆ Hoe lang blijven mijn kaarten (ontwerpen) in mijn account staan?
☆ Zijn jullie kaarten duurzaam?
☆ Tot hoe laat kan ik mijn kaarten bestellen?
☆ Ik woon in het buitenland. Kan ik dan ook bij Studio Hemelsblauw bestellen?
☆ Wat kosten de kaarten bij Studio Hemelsblauw?
☆ Is de prijs inclusief alles?
☆ Kan ik mijn kaartjes rechtstreeks versturen naar familie en vrienden?
☆ Kan ik een deel van mijn kaartjes naar mijzelf en het andere deel rechtstreeks laten versturen?
☆ Mijn kaartjes zijn niet op tijd geleverd, wat nu?
☆ Kan ik mijn bestelling retour sturen?
☆ Ik woon in België. Geldt daar een speciale levertijd voor?
☆ Kan ik mijn enveloppen vooraf bestellen?
☆ Welke enveloppen zitten er bij de kaartjes?
☆ Hoeveel postzegels moeten er op mijn kaartje?
☆ Hoe groot zijn de sluitzegels?
☆ Kan ik de sluitzegels vooraf bestellen?
Deze kaart is nu toegevoegd aan je eigen collectie.
Deze kaart is nu verwijderd uit je eigen collectie.
Er is een herstel e-mail verstuurd naar het volgende e-mailadres: