5 redenen om een account aan te maken
5 redenen om een account aan te maken

5 redenen om een account aan te maken

 

Een account aanmaken? We horen je denken: dat wordt een mailbox vol met spam en nieuwsbrieven. Maar dat is zeker niet het geval! Er zit zelfs geen addertje onder het gras. Je ontvangt alleen een mail van ons als:

★ je een vraag gesteld hebt
★ je een bestelling geplaatst hebt (de bestelbevestiging en een feedbackformulier)
★ wij een foutje tegenkomen in jouw bestelling en we daarover contact met je opnemen

Maar wil je niet…

… steeds opnieuw je favoriete kaartjes opzoeken?
… steeds opnieuw beginnen met het maken van je kaartje?
… na het bestellen van de proefdruk opnieuw het kaartje moeten maken voor de eindbestelling?
… dat we je niet kunnen helpen bij het ontwerpen van het kaartje als dat nodig is?

Maak dan een account aan!

 

☆ 1. Favorieten

Als je met onze gratis planner werkt, heb je in het artikel ‘Hoe begin ik met het uitzoeken van het kaartje?’ gelezen hoe je jouw favoriete kaartjes uit onze collectie op kunt slaan in je eigen collectie. Daarvoor heb je een account nodig.

 

☆ 2. Je eigen collectie

Heb je een kaartje uit onze collectie bewerkt? Sla het ontwerp dan op in je eigen collectie. Op deze manier kun je op verschillende momenten aan hetzelfde of verschillende kaartjes werken. En niet geheel onbelangrijk; je kunt ook het definitieve geboortekaartje klaarzetten, zodat je na de geboorte van jouw kindje alleen de laatste gegevens hoeft te wijzigen en het kaartje snel kunt bestellen. Sterker nog, je kunt iemand anders het geboortekaartje voor je laten bestellen. Ook hiervoor heb je een account nodig.

 

☆ 3. Bestellingen

Je kunt in het account jouw bestelling op de voet volgen. Je kunt zien hoe ver de kaartjes in het drukproces zijn en wanneer ze verzonden worden. Daarnaast kun je een kaartje gemakkelijk herbestellen, als je bijvoorbeeld door zwangerschapsvergeetachtigheid je proefdruk kwijt bent geraakt ;)

 

☆ 4. Adressen

Je kunt in het account een lijst maken met adressen van mensen waar je het kaartje naartoe wilt sturen, zodat je de kaartjes direct kunt verzenden naar de ontvangers.

 

☆ 5. Klantenservice

Dit is voor ons de belangrijkste reden om je te adviseren een account aan te maken. Alleen als jij een account aanmaakt op onze website kunnen wij je helpen bij het maken van het kaartje. Dit komt doordat we onder andere in jouw account bepaalde wijzigingen kunnen doorvoeren, wat je zelf niet kunt, maar waar je misschien wel graag gebruik van wilt maken. Denk aan; het type kaart (enkel of dubbel) of kaartformaat wijzigen.

Hoe maak ik een account aan?


Klik op de button hieronder en maak een account aan:

   

Je kunt nu het vierde vinkje van onze gratis planner afvinken.

Onze planner

Je kan nu het vierde vinkje van onze gratis planner afvinken. Heb je geen idee waar we het over hebben? Lees hier dan alles over onze gratis planner en houd het overzicht! Begrijp je waarom het handig is om een account aan te maken? Zet dan een vinkje bij:

✔ Je weet waarom het handig is om een account te maken

 

   

Naar de volgende stap? Lees hier dan ‘Zo check je de prijs van het kaartje’.

   




Is dit niet wat je zocht? Hier vind je meer.