Checklist: Is de bestelling compleet?
Studio Hemelsblauw > Checklist: Is de bestelling compleet?
Checklist: Is de bestelling compleet?

Checklist: Is de bestelling compleet?

 

Je staat op het punt om de eindbestelling te plaatsen, maar je bent bang dat je iets vergeet. Dat zou zonde zijn! Neem onze checklist door om helemaal niet te vergeten.

Heb je het goede geboortekaartje gekozen?

☆ Heb je het goede geboortekaartje gekozen?

Het kan best zo zijn dat jouw hele eigen collectie vol staat met allerlei ontwerpen voor het geboortekaartje. Wij raden je aan om alleen het kaartje te bewaren wat je daadwerkelijk wilt bestellen. Mocht je dat niet gedaan hebben, let dan goed op of je het juiste geboortekaartje aan het bestellen bent.

☆ Zitten alle kaartjes in je winkelmandje?

Als je naast het geboortekaartje ook een DIY label of een kraamfeestuitnodiging wilt meesturen, moeten deze wel besteld worden. Ben je dat vergeten? Voeg ze dan snel toe aan je winkelmandje voor je de bestelling plaatst.

☆ Heb je het juiste kaartformaat gekozen?

Per soort kaart kun je kiezen voor verschillende formaten. Het meest gekozen formaat staat automatisch geselecteerd. Het juiste formaat kiezen is vooral belangrijk als je vooraf al enveloppen hebt besteld. Het is zonde als de enveloppen die je thuis hebt liggen niet om de kaartjes passen, omdat je per ongeluk een ander formaat kaartje hebt gekozen dan de proefdruk.

☆ Heb je de goede papiersoort gekozen?

We vertellen je meer over al onze papiersoorten in dit artikel. Als je twijfelt welke papiersoort hoort bij de proefdruk die je hebt goedgekeurd, kijk dan even in jouw account bij ‘Bestellingen’. Daar zie je wat je besteld eerder hebt. Blijf je twijfelen? Stuur ons dan een foto, dan kunnen wij je erbij helpen!

☆ Heb je enveloppen gekozen?

In het afrekenproces heb je de keuze om enveloppen te kiezen bij het geboortekaartje. Als je de enveloppen al in huis hebt, hoef je hier natuurlijk niet voor te kiezen. Let op dat je de juiste kleur kiest. De afmeting van de envelop past automatisch bij de maat van de kaart als je deze beide in één keer besteld. Controleer wel altijd het formaat voor de zekerheid. Vergeet ook niet om de sluitstickers te bestellen.

 

☆ Wil je extra producten toevoegen aan je eindbestelling?

We hebben verschillende extra producten die je kaartje leuker kunnen maken! Wil je een strikje, houten vormpje, labeltje of lintje toevoegen aan het geboortekaartje en heb je deze eerder nog niet besteld? Voeg ze dan toe aan het winkelmandje!

☆ Staat ons logo op het geboortekaartje?

Zoals je in onze algemene voorwaarden en in dit artikel kunt lezen, wordt op elk kaartje ons logo gedrukt. Zorg ervoor dat dit logo op het kaartje staat in een kleur die past bij het ontwerp.

Heb je onze hulp hierbij nodig? Schakel ons in!

☆ Heb je extra kaarten besteld?

We adviseren je om minimaal 10 extra kaarten te bestellen. Hiervoor hebben we zes redenen en die lees je hier.

De eindbestelling is nu compleet en je bent klaar om de bestelling te plaatsen. We wensen je veel plezier met het ontvangen van het definitieve kaartje. Wat een bijzonWat was het een proces, maar dit is dan toch echt de eindbestemming. Bedankt dat je met ons wilde samenwerken en we vinden het super leuk dat jij een kaartje gevonden of gemaakt hebt op onze website. We wensen je alle goeds en wie weet tot de volgende keer!

Onze planner

Je kunt nu het volgende vinkje van onze gratis planner afvinken. Heb je geen idee waar we het over hebben? Lees hier dan alles over onze gratis planner en houd het overzicht! Weet je hoe je het geboortekaartje kunt controleren op fouten? Zet dan een vinkje bij:

✔ Je weet dat het geboortekaartje nu foutloos is

Naar de volgende stap? Lees hier dan 'Van het geboortekaartje een poster maken? Zo doe je dat!'

   




Is dit niet wat je zocht? Hier vind je meer.